Politica de Livrare

Politica de Livrare 

  • Oferim  Livrare Gratuita  prin curier rapid la comenzi peste 200  lei.
  • Livrarea comenzilor cu un total sub 200  lei  se vor taxa cu 25lei + 3lei/sticla.
  • Timpul de livrare este de aproximativ  1-2 zile  lucratoare în Timișoara, și 2-4 zile lucrătoare în restul țării.
  • Mai multe detalii privind transportul produselor le poți găsi în politica noastră de livrare. (tarife valabile pentru teritoriul Romaniei)


În prea puținele cazuri curierul poate să întarzie câteva zile în perioadele supraaglomerate din timpul anului, cum ar fi: “Black Friday”, perioada Craciunului ori alte sărbatori.    
     

Livrăm prin Curier Rapid   pe tot teritoriul României. Și atât noi cât și compania de curierat facem eforturi mari ca să livrăm comenzile la timp și în deplină siguranță clienților noștri.

Alte informații privind livrarea comenzilor:

  • În ziua primirii coletului, curierul vă va contacta prin telefon (SMS), pentru a vă comunica intervalul orar în care se va face livrarea.
  • Comenzile plasate Sâmbăta și Duminica cât și în decursul sărbatorilor legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
  • În cazul daunelor vizibile ale coletului, va rugăm să refuzați livrarea și să formulați imediat, clar si detaliat toate detaliile cu privire la deteriorarea constatată. Aceste detalii trebuie scrise de catre cumparator sau destinatarul comenzii pe bonul de livrare al curierului. Totodată, va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienti al SC DEALUL DORULUI SRL   , la numarul de telefon 0766192388. După care noi vom lua o decizie în ceea ce privește trimiterea unui nou produs, cât mai rapid catre dvs.
  • Întârzierea comenzii: in aceste situații, care nu se limitează la cele menționate mai sus, livrarea produselor se va efectua într-un termen de maxim 30 zile lucrătoare. 
  • Pentru a sesiza o reclamație în legatură cu livrarea produselor privind curierul cu care colaborăm, contactați-ne la vanzari-online@dealuldorului.ro  sau la 0766192388.
  • SC DEALUL DORULUI SRL nu își asumă responsabilitatea pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi precum: condiții meteo deosebite, greve, accidente rutiere, manifestări de stradă, caderi de copaci, stanci, ninsori abundente sau alte conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari cat si alte situații speciale ce ar putea împiedica livrarea la timp a comenzii. Notă legală: Diferendele ce nu pot fi solutionate pe cale amiabila le vom prezenta spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania.

 

Observație:   în cazul în care curierul nu gasește pe nimeni la destinație si nu reusește să predea coletul, va mai incerca odata mai tarziu in caz contrar comanda se va întoarce la punctul nostru de lucru. Iar datorita acestui fapt pentru a încerca o alta expediere catre dvs., destinatarul se obligă să platească pentru ambele expediții (returul si turul).



                                      Modificarea sau anularea comenzii

Dacă te-ai razgandit în privința comenzii și dorești un alt produs sau dorești să anulezi comanda, te rugăm să ne dai repede de știre la 0766192388 sau scrie-ne pe Facebook.



                                              Informații despre plată  

Cum platesc?

  • Prin optiunea Ramburs  plătești contravaloarea produselor direct curierului în momentul livrării. 

_______________

Telefon: 0766192388

Email: vanzari-online@dealuldorului.ro